green-apple's FotoPage

By: green apple

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 2-Apr-2008 15:40 Email | Share | | Bookmark

bunga dr bhn asli pokok
 
 
View all 30 photos...


Monday, 31-Mar-2008 20:00 Email | Share | | Bookmark
kasi gothic sikit.....

 
 
 
View all 9 photos...


Monday, 31-Mar-2008 16:21 Email | Share | | Bookmark
my boring day..... :(

my boring day...
mmmm....
today is my boring day...
nape ek??? mmm...dhla pg td lampu bilik buat hal, terkelip2 jer...
try betul2kan pun xleh, lampu tu yg mengong lar tuh...
mmm...then g keje...kunci drawer lak tertinggal kat umah...
xleh bukak drawer..pen ape sumer pun dlm drawer...
form yg nk kena si pun dlm drawer....cd yg nk guna pun dlm drawer....
tensionnyerrrrr....
nk upload pics hari kraf yg aku g smlm...bwk digicam g opis...
cable lak tertinggal kat umah gak..
nk tgk pics kat dvd, kat opis cpu cuma ada cd-rom jer...
arini buat ape2pun, sumer x kena....huhuhuhuhhu..........adeh adeh............................................
mmm
then, xleh la nak mengupload pics...so, letak je la pic turtle kat dlm keta aku tuh jer....
..............................................
today is really really really boring to me.................


Friday, 21-Mar-2008 17:45 Email | Share | | Bookmark
magic ball..miracle spell.....

 
 
 
View all 6 photos...


Wednesday, 19-Mar-2008 14:00 Email | Share | | Bookmark
jln2 kl naik monorel....

jln2@petaling street
petaling street lagi...
jln2 kl naik monorel.... ;)


[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net