green-apple's FotoPage

By: green apple

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 31-Mar-2008 16:21 Email | Share | Bookmark
my boring day..... :(

my boring day...
mmmm....
today is my boring day...
nape ek??? mmm...dhla pg td lampu bilik buat hal, terkelip2 jer...
try betul2kan pun xleh, lampu tu yg mengong lar tuh...
mmm...then g keje...kunci drawer lak tertinggal kat umah...
xleh bukak drawer..pen ape sumer pun dlm drawer...
form yg nk kena si pun dlm drawer....cd yg nk guna pun dlm drawer....
tensionnyerrrrr....
nk upload pics hari kraf yg aku g smlm...bwk digicam g opis...
cable lak tertinggal kat umah gak..
nk tgk pics kat dvd, kat opis cpu cuma ada cd-rom jer...
arini buat ape2pun, sumer x kena....huhuhuhuhhu..........adeh adeh............................................
mmm
then, xleh la nak mengupload pics...so, letak je la pic turtle kat dlm keta aku tuh jer....
..............................................
today is really really really boring to me.................


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net